2013. június 28., péntek

Forbidden Fruit 1.

Hétfő van. Reggel nyolc óra. Álmosan tekintek ki a fejemből, tudom ,hogy aludhatok még, de nem érdekel. Fel kéne kelni. Nem megy. Valami mindig visszahúz. Nem akarom elhinni, hogy a tegnapi esemény nem csak egy rossz álom volt. Olyan abszurdum az egész történet.  Hogy nekem legyen egy fél testvérem , akit  17 évig nem is láttam , mert nem tudtam a létezéséről?! Kizárt dolog. Biztos csak szívatnak.  De mégis… jó érzés,hogy van egy bátyám. Igaz hogy csak két évvel idősebb nálam,de akkor is. A kinézete lenyűgözött. Ahogy ott állt a nappaliban félénken,arra várva,hogy történjen valami és amikor meglátott lerítt róla,hogy meglepődött a húgán. Biztos azt hitte,hogy egy nyomi csaj vagyok. De én megmutattam neki hogy tévedett! Egy félszeg mosolyt ejtettem a plafonnak. Jól van ideje lenne abbahagyni. Beszélek itt hülyeségeket…
  Nagy nehezen rávettem magam,hogy kikászálódjak az ágyból. Bebújtam a pihe-puha köntösömbe és indultam is a konyhába reggelizni.  Épp a tejért nyúltam a hűtőbe , amikor anyám nekem szegezett egy kérdést…
- Tetszik,ugye?
Értetlenül néztem rá. Nem tudtam mire vélni ezt a kérdést.
- Mégis kicsoda?- tettem fel neki óvatosan válasz helyet a kérdést, hiszen pontosan tudtam kire gondol .- Bence. – mondta nyugodt hangon anyám.
Gondolkodtam. Ilyen feltűnő lett volna tegnap? De hát nem is voltam vele kedves. Honnan veszi,hogy tetszik nekem? Majd hirtelen folytatni kezdte.
-  Láttam ahogy ránéztél. A tekinteted mindent elárult. Hiába voltál olyan neveletlen. Tudod jól,hogy nem szabad. Bence a fél testvéred,még ha nehéz is elfogadnod ezt a tényt. Hidd el mindenki meglepődött ezen. Nem csak neked kell elfogadnod és feldolgoznod. Hiszen én…
- Elég legyen!- vágtam fennhangon  a szavába .- Nem érdekel mit gondolsz. Nem értesz te semmit. Tegnap minden oké volt  , addig amíg meg nem jelent ez a fiú és nem bombázta szét a családot. – könnyek szöktek a szemembe.
Igyekeztem terelni a témát,de nem ment. Leültem egy székre.
- Kérlek fejezd be! Nem ez a gyerek tehet arról, hogy az apja aki egyben a te apád is, ismétlem a te apád is, olyan felelőtlen volt ,hogy egy évvel azelőtt ,hogy megismert engem ,belement egy egy éjszakás kalandba. És tessék, meglett az eredménye! De még az apád se tudott róla 1 hete.
- Várjunk csak – szakítottam megint félbe. – ti egy hete tudtatok a létezéséről?! És nekem csak tegnap mondtátok el? Milyen szülök vagytok ti?!
- Ne mondj ilyet. – anyám megremegett és elejtette a kést ami a kezében volt majd sírva fakadt. – Azt hiszed én akartam ezt? Szerinted én tehetek az egész dologról?
- Anya én nem akartam… - hebegtem félénken. – csak tudod ,hogy…hogy… mindegy ma kihagyom a reggelit. Nem is értem miért keltem fel ilyen korán.
- Várj! Mit tudok? Ezt nem értem.  Tudod jól,hogy utálom ,ha nem fejezed be a mondatot amit elkezdtél, most mon…
- Nem  számít. – Meg se vártam,hogy anyám befejezze a mondatot.
Rohantam  a szobámba. Bezárkóztam  és zenét hallgattam. Aztán kedvem támadt rajzolni.  Folytatni akartam a  tegnapi rajzot amit elkezdtem. Egy portré Andyről. És vajon miért kellett abbahagynom?!  Persze,hogy azért mert kiderült az igazság. Elment a kedvem mindentől. Ezért is döntöttem , úgy ,hogy szokásomhoz híven elmegyek futni. De arra nem számítottam, hogy Bence is jönni akar. Le is ráztam elég mogorván . Miért hagynám,hogy jöjjön  amikor ő rontott el mindent?! Ki akartam szellőztetni a fejem. És szó mi szó…tényleg tetszik…egy kicsit..
- Frászt  egy kicsit! nagyon is! – szólalt meg a lelki ismeretem.
Jó igaz. De nem tehetek róla. Olyan jól néz ki és ha hagytam volna,hogy ő is jöjjön abból nem futás lett volna,hanem ismerkedés. És az csak rontott volna a helyzeten. Nem hagyhattam.
Valaki kopogott.
- Anya menj innen!  Nem akarok senkivel sem beszélni.
- Nem anyukád vagyok .- mondta szelíden az a hang. Nagyot dobbant a szívem. – Bence vagyok. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése